Alla inlägg den 13 november 2014

Av beautygirl247 - 13 november 2014 19:18

Imorgon i dkolan ska man klä ut sig till ngn person ur en bok ich hag hade ingen aning om vad jag skulle va men igår kom jag på att jag kan vara katniss!
Vi ska till idol efteråt ( en kompis fyller år) så jag vill inte ha värsta dramatiska sminkningen och outfiten för som sagt ska jag sitta några timmar på idol efteråt o jag hinner nt byta om och sminka av mig innnan.
Jag kan lägga en bild nere på outfiten. Men jag ska ha typ en blandning av hennes stilar. Svarta lite slitna jeans, svart linne o en militär grön lös typ magtröja, ett skinnbälte (brunt) brun skinn väska, svarta snör boots och en svart skinn jacka.
Sminkning ska vara en typ segrare tour sminkning aktigt. Guldiga ögon, vanlig bas med ganska mkt bronzer för hon har lite smalare ansikte än mig och ett babylips i cherry me. Ska bli supetkul!! Kramizzar! !!!!! <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit tv - serie?
 pretty litle liars
 awkward
 vampire diaries
 unforgetable
 lucy
 super natural
 lifes unexpected
 gossip girl
 vänner
 paradise hotel
 big bang therory
 big brother

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards